wtorek, 30 września 2014

Może pora i czas wracać do Was?

Witajcie
oj nie było mnie tu dawno, raz, że nie było, a dwa pracownia moja była skurczona do minimum,zaś maszyna częściej gościła w walizce, aniżeli w użyciu :)
Czas na zmiany.
A zmiany będą - bo w końcu można by rzec -  że mój private craft room już jest i niebawem mam zamiar całkowicie się do niego przenieść z całym tekstylnym ekwipunkiem.
I będę mogła znowu nocami szyć - SUPER :)

A tymczasem zapraszam Was na małą LAWENDOWĄ rozdawajkę do mojego DOMILKOWEGO DOMKU
Jeśli chcecie otrzymać taki mały uroczy drobiazg, wystarczy zapisać się pod postem w komentarzu :)
Zapisy trwają do czwartku  ( 2 października) do godziny 18

M I L I



8 komentarzy:

  1. sliczne sserducha i dechy przednie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te serduszka, a dechy przeurocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej... właśnie zobaczyłam, że spóźniłam się 2 minuty. Ale ważne, że tu trafiłam, bo same piękności można pooglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdeba spokojnie - nie spóźniłaś się - aż takich sztywnych reguł nie trzymam się :) Dzisiaj losujemy z Młodzieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak wogóle bardzo się cieszę , że jeszcze ktoś tu zagląda :) Obiecuję bywać tu częściej i za jakiś czas wrzucę jakieś mini kadry z powstającej pracowni.
    Sporo szycia się kroi w zimowe wieczory :)

    Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uff ja to mam wyczucie chwili ;) i kto został szczęśliwym posiadaczem drobiazgów?
    Ps - Gdzie można zakupić takie piękne deski ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro lub najpóźniej w środę dam Wam znać kto został posiadaczem serduszek :) Zaczekacie cierpliwie ?
    :)

    OdpowiedzUsuń