środa, 5 lutego 2014

Woreczki

Nazbierało mi różności które uszyłam jakiś czas temu, a że jestem na zwolnieniu lekarskim wobec tego postanowiłam systematycznie wrzucać to i owo. Macie ochotę zobaczyć?
Dzisiaj na pierwszy ogień idą woreczki :)

1)
Prosty woreczek -  saszetka uszyty z grubej  bawełny z nadrukiem ozdobiony tasiemką
wymiary: 18cm x 25cm
 100% cotton


2)
Lniany woreczek z aplikacją kuchenną ozdobiony czarną bawełnianą tasiemką
wymiary: 28 cm x 35 cm
100% len , aplikacja 100% cotton




3)
Woreczek w piękne kwiaty z grubej tkaniny Cath Kidston ozdobiony satynową tasiemką
wymiary: 28 cm x 32,5 cm
100 % cotton




9 komentarzy:

  1. świetne worki, drugi jak dla mnie rewelacyjny pomysł... pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te woreczki. Ja na zwolnieniu to tylko ruszam powieką zwykle. Jako fanka kwiatuszków najbardziej spodobał mi się Twój trzeci woreczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia..co jak co ale ja nie umiem zrobić dobrych zdjęć....

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podobają, szczególnie ten pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne woreczki, szczególnie środkowy:) Zapraszam do siebie na candy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie takie woreczki. maja wszechstronne zastosowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super woreczki :) na pewno sporo pracy Cie kosztowały ale są po prostu świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. Woreczki bardzo ładne, zwłaszcza ten w kwiaty cudo! W domu zawsze się przydają na różne pierdółki. :)

    OdpowiedzUsuń