piątek, 16 sierpnia 2013

Cath Kidston - temat do znudzenia


Może Wam się już  przejadł wałkowany u mnie od dawna temat dodatków do domu CATH KIDSTON ?
Ja wciąż pozostaję  pod urokiem tych uroczych tkaninek i pewnie nie szybko mi minie.

Tym razem pewna Aga poprosiła mnie o uszycie kilku drobiazgów do domu. Tkaninkę w pocie czoła zdobyła sama, a ja miałam tylko za zadanie  z metra materiału wyczarować bieżnik, ściereczkę kuchenną , podusię i łapki do garnków (łapki wciąż czekają na skończenie)

Mało twórczy teraz u mnie okres - bo lato i takie tam różne sprawy, ale mam zamiar wrócić TU na dłużej niebawem. Poczekacie?









10 komentarzy:

  1. o moja droga tkaniny sa piekne ale zamowienie nie latwe do zrealizowania .
    pozdrawiam i zycze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mili pewnie , że czekamy:) ten temat nigdy mi się nie znudzi, bo kocham te tkaniny:0 poducha wyszła świetna i jaki masz ładny druciak:)))
    wracaj szybko z nowymi pomysłami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nie może znudzić,a widzę ,że cudowne ręce zawsze podołają zadaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. poczekamy ;) , sliczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, temat chyba jest Nie do znudzenia! :) Te słodkości zawsze zachwycają!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle cudne dodatki i one się chyba nigdy nie znudzą;)))pozdrawiam ciepło;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne dodatki, materiały cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie do wygrania też trochę kwiatuszków - zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. CATH KIDSTON uwielbiam, mogłabym patrzeć i podziwiać bez końca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy się nie znudzi...:-) Czekam na dzień kiedy pojawi się u nas sklep stacjonarny Cath :-) Przesiadywałabym tam godzinami :-) Cuda tworzysz :-) Pozdrawiam i podziwiam dalej :-) Ewa

    OdpowiedzUsuń