sobota, 15 czerwca 2013

W kolorach lata


Ja tam do znudzenia chyba będę wałkować temat poduch i poszewek.
Lubię szyć i zdecydowanie mam ich na tych swoich 40m2 zbyt dużo, ale zakładam, że kiedyś "rozbiegną" się po moim wymarzonym domu z tarasem i widokiem na ogród :) i ich mnoga ilość nie będzie tak mocno razić :)
Tym razem zmajstrowałam coś w kolorach lata.  

Poszewka w paski uszyta została z grubego leżakowego płótna i jest idealna na poduchę 50cm x 50cm , zaś żółtą uszyłam znacznie wcześniej- ale chyba w duecie im dobrze :) Jej wymiary to chyba 30cm x 30cm.








12 komentarzy:

  1. Śliczne:-) U mnie minimalnie więcej jest 50m2, więc wiem jak to jest, ale dużo poduch też lubię:-)
    Pozdrawiam ciepło, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółta szczególnie mi się podoba!Mam ostatnio słabość do oduszek,już nie mam gdzie ich układać-psy sa najbardziej zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne kolory . Ja także je uwielbiam gorzej z ich szyciem ... brak czasu niestety

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, sloneczne kolory:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne takie w kolorach teczy=idealne na lato)))i takiej teczy zycze Ci kiedys nad Twoim wymarzonym domem z widokiem na ogród))))))ja tez o takim marze i juz jestesmy coraz blizej marzen)))o czym pisalam w ostatnim poscie)))pozdrawiam cieplutko)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta tęczowa kojarzy mi się z jakiegoś nieokreślonego powodu z dzieciństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne obie:) Jedna słoneczna a druga tęczowa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, ta w paseczki cudna jest po prostu!
    serdeczności,

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają cudnie. Odkąd trafiłam na Twój blog coraz częściej myślę że maszyna do szycia jest mi niezbędna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście ładnie im razem :)

    OdpowiedzUsuń