sobota, 26 stycznia 2013

Wyniki CANDY


Kochani
z małym poślizgiem , bo cały tydzień ubiegły był  "senny " podaję dopiero dzisiaj  wyniki losowania mojego Candy.
Dla przypomnienia - do wygrania były 3 lawendowe zawieszki - poduszeczki.



Zabawa trwała do 18 stycznia, ale ponieważ losowanie odbyło się dopiero dzisiaj - uwzględniłam wszystkie osoby, które się zapisały.

Program losujący wybrał numerek 34 


Osobą która wylosowala zawieszki jest - Justyna Majewska z bloga Mój biały domek.

Justynko czekam na maila z Twoim adresem.
Pisz na: domilkowydomek@gmail.com

Kochani dziękuję Wam za zabawę.
Bądźcie czujni - niebawem kolejne CANDY, ale tym razem będzie to grubsza sprawa :) 
 
Dobrej nocy Wam życzę



9 komentarzy:

  1. Jupiiii:)))
    Dziekuje bardzo,moja pierwsza wygrana
    w candy!!!!!ale sie zaskoczylam:)))
    Sciskam cieplutko,
    Tysia

    OdpowiedzUsuń
  2. A skoro to Twoja pierwsza wygrana, to tym bardziej mnie cieszy, że program losujący wybrał właśnie Ciebie :)

    dobrej nocki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemu kochana za zabawę i gratulacje dla Justyny.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje a Tobie Mili dziekuje za chec podzielenia sie swoja praca...

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla szczęściary i dziękuję za zabawę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Biały domek będzie teraz pachniał lawendą:)
    Dziękuję za zabawę Dorotko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że tym razem zawieszki znalazły Właścicielkę :)

    A tymczasem zapraszam Was niebawem na kolejne Candy

    buziaki

    OdpowiedzUsuń