piątek, 18 stycznia 2013

W sypialni Królewny

Gdy pewnego dnia zostałam poproszona o uszycie ochraniacza do łóżeczka dziecięcego pomyślałam  - eee bułka z masłem. Jednak gdy okazało się, że ochraniacz będzie w nieco nietypowym kształcie - to już gorzej. Ale miły kontakt, sprytnie wykonana forma przez Anię i poszło gładko.



Ochraniacz jest  uszyty  do łóżeczka dziecięcego MINNEN  z IKEA, które rośnie wraz z dzieckiem.

Niestety nie mogę zaprezentować Wam jak wygląda w docelowym miejscu ponieważ nie dysponuję takowymi zdjęciami. Przyłożyłam go do łóżeczka mojego Synka, ale efekt - no cóż - marny :) 



A tak przy okazji powstały w typowo dziewczyńskich kolorkach chorągiewki :)




14 komentarzy:

  1. Jaki tam marny? super wszystko widać. A te chorągiewki są przesłodkie!!!! No superaśne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mili, ochraniacz wyszedł super, ale te chorągiewki to skradły moje serce sama bym sobie takie zawiesiła już nie wspomnę o mojej córci która jest teraz na etapie takich kolorków. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jakie wspaniałości:) Piękne:) Cudownie szyjesz!Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie 2 tyg. temu kupiłam takie łóżeczko córce w Ikea, ale szczerze powiedziawszy nie przyszło mi do głowy żeby do niego robić ochraniacze :)) Tak czy owak wyszły Ci super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt koncowy widac bez uzeczka, sliczny material i wspaniale uszycie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kolorowy i wesoły i o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś zdolną bestią, wiesz? :) Ochraniacz śliczny, słodki i królewski :) Cud, miód i orzeszki...

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczny ten ochraniacz:))) no i girlandy! wow jestem pod wrażeniem:))) sama bym sobie taką powiesiła w sypialni hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Ochraniacz wyszedł Ci śliczny, bardzo mi się podoba, girlanda również bardzo ładna, masz talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie wyszedl ochraniacz :) Piekny material :) Girlanda dziewczeca super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały ochraniacz!!! girlanda urocza, oba szyjątka bardzo dziewczyńskie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już ślicznie wygląda, a co dopiero na swoim miejscu? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. WITAM ZAPRASZAM DO MNIE PO WYRÓŻNIENIE.
    POZDRAWIAM ILONA

    OdpowiedzUsuń
  14. O właśnie! Moja córka ma to metalowe łóżko. Upadła na te piękne metalowe wygibasy i ułamała sobie górną jedynkę. Znienawidziłam to łóżko od razu... Teraz opatulam te szczebelki tysiącem kocyków. Trzeba będzie chyba jednak uszyć taki ochraniacz. Bardzo ładny Ci wyszedł.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń