środa, 16 stycznia 2013

Szybkie CANDY


Kochani jakiś czas temu zorganizowałam w moim DOMILKOWYM DOMKU candy, do wygrania była torba i parę innych różności. Ponieważ zapisało się dużo osób postanowiłam obdarować jeszcze jedną osobę lawendowymi zawieszkami. 
Jednak ta osoba nigdy się do mnie nie odezwała.

Szkoda żeby się zmarnowały :)

Kochani  jeśli macie ochotę na lawendowe zawieszki to wpisujcie się pod tym postem  do tego piątku  (do 18 stycznia ) W sobotę wylosuję jedną osobę do której one polecą :)


44 komentarze:

  1. O przydasie! Świetne :)))
    Jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszki lawendowe! Jupi! Do domku mojego nowego! Z przyjemnością się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. z miła chęcią się zapisze :))) aż u mnie zapachniało :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. dołączam do lawendowych fanek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również chętnie je przygarnę.
    Boniek z boniffacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Są przepiękne, uwielbiam zapach lawendy, z przyjemnością się zapisze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę pozwolić na to aby się zmarnowały, nie :)

    zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmmmm lawenda to coś co ja uwielbiam wiec ustawiam sie i ja:)
    nowika6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się na te śliczności, bajeczne. Pozdrawiam. Mój meil wdrabek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne Twoje zawieszki Dorotko na pewno się przydadzą - zapisuję się :)
    Pozdrawiam serdecznie Iza
    http://tojestnaszemiejsce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mili, z przyjemnością się zapisuję, aż mi zapachniało lawendą....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. zaczęłam szukać woreczków na lawede i trafiłam na twój blog cieszę się i zapisuję na woreczki tmacek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten ktoś jest strasznie stratny. Ale za to ja mam szansę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię lawendę więc chętnie się zapisuję:)))
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. z wielka przyjemnością:))uwielbiam lawendę:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro candy jest szybkie, to równie szybko ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się!:) magda.zlotkowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się i ma cicha nadzieję ...pozrdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zawieszki,chętnie zostanę ich nową właścicielką. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez sie zapisuje i mam nadzieje ze wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie się zapiszę :) maslowska.katarzyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie sympatyczne candy, że aż szkoda byłoby go przeoczyć, więc jak najbardziej się zapisuję ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Dorotko, nie mogłam się nie zapisać :) Jestem i ja...

    OdpowiedzUsuń
  24. lawendowe zawieszki- zawsze !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja poproszę :)
    anna.oboza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Marzę o takich lawendowych zawieszkach :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z mila checia sie zapisuje :) Serdecznie Cie Pozdrawiam :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się w kolejeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj bardzo bym chciala w koncu cos wygrac:) pozniakanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Puk puk ja tez sie zglaszam:)))
    Tysia z mojbialydomek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. super zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. z miłą chęcią zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo chętnie przyjełabym te cudeńka do mojego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. no rzutem na taśmę ! Na zawieszki lawendowe zawsze mam ochotę - są mile widziane w mojej szafie ! w każdej ilości ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj, jestem u Ciebie po raz pierwszy, ale również pozwolę sobie zapisać się, bo Twoje zawieszki mnie zauroczyły!
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Agnieszka
    ekspresjesagaski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również jestem po raz pierwszy, ale z pewnością nie po raz ostatni,
    bo bardzo mi się tu podoba... Zgłaszam się więc, licząc na szczęście:)
    Pozdrawiam cieplutko.Iwona. (nawrosia@o2.pl)

    PS. I zapraszam do mnie:

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ustawiam się w tym ogonku i ja;)
    zonaswojegoszefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Oczywiście zapisuję się z przyjemnością, zawieszki piękne, bardzo lubię takie rzeczy. Sama jeszcze na tyle nie potrafię szyć, aby sprawiać sobie takie cuda.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Dopisuje sie do grona chętnych
    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń