poniedziałek, 10 grudnia 2012

Pracownia MAGICZNY DOM w magazynie Green Canoe Style

Znacie magazyn internetowy Green Canoe ? na pewno J
Tym razem obok twórczości utalentowanych blogowych Koleżanek w zimowym magazynie  internetowym Green Canoe Style ZIMA 2012/4  znalazł się również  mój MAGICZNY DOM
Zapraszam Was serdecznie na rejs po mojej pracowni, w której niczym elf z team-u  Świętego Mikołaja czaruję tym razem świąteczną manufakturę.
Nie wiecie jak zrobić zawieszkę- serduszko na choinkę? Nie wiecie jak zrobić choinkową ozdobna laskę?  Dzięki moim krótkim DIY pokażę Wam, że to naprawdę nic trudnego.
Przyjemnej lektury Kochani.
GC Style ZIMA 2012/4 (klik w link)
ps . Zaś jutro zachęcam Was do odwiedzenia mojego MAGICZNEGO DOMU gdzie w szerszej perspektywie będziecie mogły zobaczyć moją Pracownię.

5 komentarzy:

  1. A czytała, czytałam...super artykuł... buziaki - Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam, widziałam :) Super!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zaraz poczytam, ale gratuluję - już!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To co najlepsze zostawiłam sobie na wieczorek :) i z ciepłą herbatką w łapce zmykam do lektury :) Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam;))gratuluję,a Twoje Ciapki ciągle mnie powalają:))

    OdpowiedzUsuń