sobota, 22 grudnia 2012

D.I.Y. - Szyjemy gwiazdkę


A dzisiaj szyjemy gwiazdkę :)


1.      Przygotuj sobie dowolną tkaninę z której zachcesz uszyć gwiazdkę, sznurek, ocieplinę do wypchania serduszka, szpilki oraz narysuj gwiazdkę na kartce lub ściągnij gotowy szablon z Internetu.


2.      Wytnij z papieru gwiazdkę, przypnij szpilkami do materiału.
3.      Przeszyj na maszynie bądź ręcznie wzdłuż krawędzi ramion gwiazdki pozostawiając niezszyty kawałek tkaniny by można było włożyć ocieplinę.


4.      Przewróć na prawa stronę uszytą gwiazdkę.
5.      Przez otwór włóż do środka ocieplinę, możesz pomoc sobie w tym jakimś patyczkiem lub nożyczkami.
6. Ręcznie zszyj otwór gwiazdki. W jedno ramię wciągi sznurek z pomocą igły z dużym oczkiem 


I gotowa nasza gwiazdka :)




9 komentarzy:

  1. bardzo ładne gwiazdki ;) W ogóle jestem tu po raz pierwszy i po prostu wpadłam w zachwyt! Przepiękne rzeczy szyjesz, używasz ślicznych materiałów i jak przeglądałam Twojego bloga to były same och i ach! Oczywiście będę tu zaglądać częstoo a kilka Twoich pomysłów na pewno zgapię ;>
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że wpadłaś z wizytą :) Zapraszam.

      ps. bardzo lubię ładne tkaninki
      pozdrawiam

      Usuń
  2. obiecałam sobie że za rok moja choinka cała będzie z takich właśnie uszytych cudeniek :)
    pozdrawiam i wesołych świąt życzę
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko taka choinka z handmadowych zawieszek wygląda naprawde uroczo.
      Trzymam kciuki już na przyszły roczek :)

      Usuń
  3. Ty sama jesteś jak gwiazdka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. GWIAZDKA JEST DLA MNIE JUŻ CHYBA ZBYT SKOMPLIKOWANA A U CIEBIE TO WYGLĄDA TAK PROSTO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze - starałam się naprawde w miarę prosto zrobić zdjęcia - mam nadzieję, że może kiedyś skorzystasz.

      buziaki

      Usuń
  5. Uwielbiam gwiazdeczk:) materiał granatowy w gwiazdki też cudny:) czy mogłabym zapytać gdzie mogłabym zaopatrzyc się w taki?
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. . śliczna a zarazem oryginalna ozdoba choinkowa

    OdpowiedzUsuń