środa, 19 grudnia 2012

D.I.Y. - mikołajowa laska


Wiem że to już ostatni dzwonek na jakiekolwiek dekoracje świąteczne, i chociaż moją propozycja wykonania laski mikołajkowej była już w zimowym magazynie Green Canoe Style na stronie 94-55 to chciałabym Wam dzisiaj raz jeszcze przedstawić krótki kursik .




Do jej wykonania potrzebujemy:
 - kawałek tkaniny
- ocieplinę
- szpilki
- szablon mikołajowej laski 


1.      Przygotuj pasek tkaniny i przypnij do niego szpilkami szablon laski. Przeszyj na maszynie wzdłuż brzegu, pozostawiając niezszyty jej dół.


2. Przytnij tkaninę w odległości 1-2mm wzdłuż brzegów laski i następnie przewróć na prawą stronę.



3.      Przez dolny otwór wkładaj małe kawałki ociepliny. Możesz sobie pomagać patyczkiem lub zwykłym długim ołówkiem.


4. Dół laski zszyj ręcznie  


Prawda, że to nie takie trudne?
Możesz już powiesić mikołajową laskę na choinkowe drzewko


9 komentarzy:

  1. Ją już sobie zapisałam z GC, tak mi sid spodobały :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ! w Twoim wykonaniu to proste jak zabrać dziecku cukierka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ten Mikołaj ma laseczki ;) Super! Takie to proste, a ja już nie mam czasu na szycie :/ Lista na przyszły rok się wydłuża :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam od jakiegoś czasu Twoje laseczki! Zakochałam się w nich po przejrzeniu GCS! Nie są może tak piękne jak Twoje, ale jestem z nich baaaaaaaaardzo dumna:) Zapraszam go obejrzenia:

    http://fioletowyatrament.blogspot.com/2012/12/o-jak-mi-brakowao-tego-uczucia-chwila.html

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe laski;) Wygląda rzeczywiście prosto, choć ja z maszyną nigdy się nie lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. :D:D a ja sie zastanawialam czy nie dac wlasnie na blogu takiegop tutka;) hehe odwiedzam cie w domilkowym domku a jakos nie trafilam w ten zakatek ale... wazne ze w koncu sie udalo i z przyjemnoscia dodalam do obserwowanych- pozdrawiam piekne zdjecia, piekna autorka i tam wal w dup**sko smialo jakies beznadziejna komentujaca.
    Pozdrawiam przed samymi swietami!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie wyszły te Twoje laseczki1 podoba mi się, że są takie długasne no i to zdjęcie z wiszącymi po prostu jest rewelacyjne!:)))
    gratuluję i dziękuję za pokazanie etapami co i jak:) świetne wykonanie:* buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. może i nie trudne ale ile cierpliwości ttrzeba :)

    OdpowiedzUsuń