środa, 3 października 2012

Tekstylia CATH KIDSTON


Mimo że za oknem piękna złota jesień, w moich tkaninach wciąż króluje pastelowe lato.
Dzisiaj obiecany ciąg dalszy moich ostatnich prac - tym razem na warsztat poszły tkaninki Cath Kidston.
Więcej moich tekstyliów z tej tkaninki możecie zobaczyć TUTAJ (klik)

**********

Poszewki
wymiary 40cm x 40cm






**********

Małe chwytaki do garnków
mogą służyć również jako podstawka pod kubek - o TU (klik) 




i nie byłabym sobą gdybym nie stworzyła kolejnych lawendowych zapachów

Lawendowe zawieszki



15 komentarzy:

  1. Uwielbiam te tkaniny:) niesamowite kolory i bardzo dobrze, że takie letnie:)))
    śliczne te poduszeczki...
    ciekawa jestem gdzie kupujesz takie tkaniny?
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scraperko
      tkaninki kupuje dzięki uprzejmości mojej Przyjaciółki, która mieszka za granicą.

      buziaki

      Usuń
  2. Mili, śliczne rzeczy poszyłaś. Ale te malutkie lawendowe zawieszki ujęły mnie najbardziej! A ta okrągła ŚLIIIIICZNA!!!! :)
    pozdrawiam ciepło i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana właśnie ostatnio uwielbiam szyć te zawieszki najbardziej.

      miłego poranka

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe i piękne tkaniny a z nich cudne podusie wyszły, to prawda te zawieszki ujmujące ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję, dziękuję

    i pozdrawiam porannie - Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy szyjesz. Cuda. I te tkaniny :)
    Gratuluję :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne te tkaniny są, oj cudne. Marzy mi się taki wielki, ogromny stos tkanin Cathy w szafie poukładany ładnie w stosik i tylko bym na niego patrzyła bo żal byłoby to ruszać :) Oczywiście cudne rzeczy potrafisz stworzyć Dorotko...

    OdpowiedzUsuń
  7. Łapkami miałam się zwchwycać ale jak zobaczyłam te zawieszki, to zmieniłam zdanie;)
    Pierwsze wrażenie to jak kolorowe klejnoty! Przepiękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też właśnie szyję zawieszki z lawendą, ale te Twoje skradły mi serce... Przepiękne... ach...

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne te Twoje szyciowe tworki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie te zawieszki.Podziwiam precyzję wykonania i użyte przez Ciebie dodatki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podusie świetne , ale woreczki jeszcze lepsze!!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię te Twoje dodatki, wszystkie w takim ciepłym klimacie, choć to nie mój styl :) super!!

    OdpowiedzUsuń
  13. no własnie a ja szukam takich tkanin na kosmetyczki !, piękne podusie zrobiłaś !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń