wtorek, 3 lipca 2012

Na dobry początek dnia LEN


A ponieważ uwielbiam dziergać w lnie to wobec tego powstał kolejny lniany przybornik lub  organizer na ścianę - drzwi.
Usztywniony i ozdobiony bawełnianą koronką w kolorze ecru oraz dekoracyjnymi ściegami.
Świetny na bibeloty, zapiski, paragony, karteczki czy inne drobiazgi, których każda Kobieta ma całą masę.

Tkanina: len, płótno sztywne bawełniane, bawełniana koronka

Wymiary : 54cm (bez sznureczków) x 33cm



I nie byłabym sobą gdybym nie wymodziła kolejnej lawendowej zawieszki.
Ta jest duża  -   17cm x 17cm




i poducha balkonowa - siedzisko która zamieszkała na moim balkonie.



11 komentarzy:

  1. no no no pięknie pięknie:)))
    ta zawieszka na drzwi jest cudna!
    i poducha na balkonie też. aż chce się usiąść i odpocząć.:)i jakie piękne te króliczki:)
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham twoje wytworki lniane:)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam len a w połączeniu z szydełkowanymi cudami i w Twoim wykonaniu jest po prostu cudowny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te Twoje zawieszki z lawendą!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne! :)Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam sie ... w Twojej poduszce balkonowej !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem od czego zacząć, takie wszystko zachwycające!
    Poduszka jest CUDNA, takie moje marzenie!
    Przybornik również bardzo mi się podoba, a na tych drzwiach wygląda fantastycznie! I Twoje lniane zawieszki takie słodkie...
    A u mnie deszcz pada, a miałam lawendę ścinać i nie mogę... Może do końca nie zmarnuje się w tym deszczu...
    Ślicznie u Ciebie bardzo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy:)
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga http://dekoracyjnydom.blogspot.com/ .
    Proszę o komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne rzeczy, takie klimatyczne.

    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poducha balkonowa jest prze - swie - tna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam przypadkiem, ale zostaję na stałe .... jestem pod wrażeniem ... uwielbiam takie cuda ... a poducha mnie rozbroiła ... Gratuluję talentu :))

    OdpowiedzUsuń