wtorek, 7 lutego 2012

Lniane worki i woreczki



Jakiś czas temu uszyłam lniane woreczki z aplikacją w stylu Vintage z fajowej tkaniny i obiecałam Wam, że będzie więcej .
I jest:)
A len jest tak wdzięczną tkaniną  i pasuje do wszystkiego, ten pieknie wyprasowany i wykrochmalony jak i ten wygnieciony.

Dziś wersja estetyczna :)




Woreczki z kokardką pokazywałam wcześniej w TYM poście, teraz powstało ich troszkę więcej :)
wymiary woreczków ok. 17cm x 24 cm



Duży worek Organic Fruit and Vegetable (nr 1.)
Wymiary: ok. 24 cm x 39 cm



Duży worek Organic Fruit and Vegetable (nr 2)
Wymiary: ok. 27 cm x 40 cm



Lawendowe retro woreczki wypełnione suszoną lawenda pochądzącą z jednej największych plantacji w Polsce



 Woreczek z białą bawełnianą koronką
wymiary: 14 cm x 18 cm


Woreczek z koronką w kolorze ecru
wymiary: 14 cm x 16 cm


Do szybkiego usłyszenia

Mili

30 komentarzy:

  1. Woreczki bajeczne - podobnie jak Ty jestem wielbicielką lnów:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. są przepiękne... moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, piękne o jeszcze raz piękne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. LEN I KORONKI...CZY MOŻE BYĆ COŚ PIĘKNIEJSZEGO?:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku! Wszystkie sa doskonale, No.1! Piekna i precyzyjna praca!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w Twoim blogu :) Siedzę od rana i oglądam i podziwiam i och...takie woreczki to bym chętnie przygarnęła!! Są przepiękne :) Tworzysz przepiękne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimi jak zawsze zachwycasz!!! Worki są odjazdowe!!! Ale i te maleństwa z lawendą są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNE!!!
    lucyna

    OdpowiedzUsuń
  9. ale u Ciebie pięknie:) cieszę się, że tutaj trafiłam i z wielką przyjemnością zostanę na dłużej! woreczki są niesamowite:))) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko te z nadrukami -BAJECZNE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Giant Sweet linen bags!

    Regards from Sweden
    Elna

    OdpowiedzUsuń
  12. Woreczki ślicznościowe !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej ale , to piekne! ,bardzo mi sie podobaja woreczki w tym stylu ,tylko gdzie kupic taki len? ładnie by na nim wygladał haft... zazdroszczę Ci tych cudeniek bo ja tego nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne, zarowno z nadrukami jak i stara koronką.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Łojjjj chyba się rumienię od tych zachwytów :)
    Len jaki by nei byl zawsze wygląda dobrze choćby był sprany i wygnieciony :)

    Luno len kupuję w zwykłym sklepie z tkaninami w pobliskim mieście.

    Wszystkie Was serdecznie pozdrawiam i wpadajcie jak macie ochotę do magicznego domku.

    Dobrej nocki Kochane
    I nowe obserwatorki mojego magicznego domku ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  16. musze pomyslec nad takim dodatkiem do kuchni, bo czegoś mi jeszcze w niej brakuje
    a są sliczne!!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne woreczki, ja sobie obiecuję sprawić takie na lawendę i jak na razie...nie mam ani jednego. Szczególnie len z koronkami mi się podoba. Przecież kawałek lnu na woreczki można i na ciuszkach za grosik kupić!
    Oj, weź się Krysiu len(iuszku) za szycie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Woreczki przecudnej urody... Zakochałam się w tych z grafikami do szaleństwa :) Przepiękne!!!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne, zostaję na dłużej, jeżeli można to poproszę o link do tkanin na allegro.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne woreczki , bardzo stylowe ;)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Woreczki są wspaniałe, oj będę tu zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż się serce raduje jak widze takie rzeczy,moje dzieciństwo i len.Przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy dowiem się skąd masz te druki na tkaninach? Piękne! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails