poniedziałek, 9 maja 2011

Lniane poduchy na krzesła



Szalenie ostatnio modne 

LNIANE PODUSZKI NA KRZESŁA 

  lekkie, zwiewne , delikatne

100% lnu

wiązane za tylne nogi  na  kokardy 

  brzegi falbanek ozdobione dekoracyjnym ściegiem pazurkowym;
 od spodu zapinane na guziczek z masy perłowej;

len w kolorze białym i błekitnym

 poszewki idealne na poduszki o wymiarach 40cm x 40cm 









dodano 15 maja 1011
A tu zdjęcia poszewek  w mieszkaniu  nowej Właścicielki, która na moją prośbę je sfotografowała :)
Magdę możecie w sieci znaleźć o   TU




13 komentarzy:

  1. Uwielbiam falbaniaste poduchy ;)Piękne;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Są takie ladne,ze szkoda je pod pupę wsadzać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduchy przepiękne !!!
    Takie delikatne !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. poduszki uwielbiam, każde i wszędzie i duże ilości,
    bardzo mi się ten ścieg pazurkowy podoba, nie mam niestety takowego w swojej maszynie, albo nie umiem znaleźć, a Twoje podusie śliczne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda usiąść na nich takie są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie gdzie mozna kupic taka słomę na balkonik - jest swietna :)?

    zapraszam do siebie www.anielskidomek.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście są prześliczne i moje moje!!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. są... piękne, delikatne, urzekające!
    :)
    brawo

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie światło na tych zdjęciach!
    Śliczne!

    Pozdrawiam
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja zazdroszcze takich klimatycznych poduch.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduchy prześliczne! Tylko patrzeć i podziwiać a nie siadać ;o))

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj

    Jakie piękne poduchy szyjesz, jestem pod wrażeniem! Czy mogłabym prosić Cię o napisanie mi kosztów uszycia takich poduszek jak te w poście, tylko nie na krzesła? Dziękuję.
    koronka
    koronka@wp.eu

    OdpowiedzUsuń